" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





''Kenapa malas update blog?''
Monday, November 14, 2016 | 12:50 PM | 0Comment


Assalamualaikum. 

Ehem-ehem tengok tajuk? Malam tadi aku memang ada update tajuk ni disebabkan line tak betul jadi semua ayat dan taip aku hilang sekali gus. ๐Ÿ˜Œ benci aa cenggini kemain aku taip panjang lebar tetiba semua tu hilang bila aku dah ''publish'' Huhu! K blog dah ada emoji rupanya. Baru perasan. ๐Ÿ˜

Balik kepada tajuk, 

Memang beberapa bulan ni lepas exam aku dah start malas nak update blog dan aku lebih leka ( lalai ) dengan pembetulan exam, on wechat dan instagram, bila on laptop cukup aku on WiFi , buka ask.fm & facebook. Aku akan buka link blog bila aku rasa nak buka. N bila rasa nak tahu perkembangan terkini katakan? Hahaha. 

To be honest, memang ada niat nak update itu ini. Itulah penghalang itu ada. Beberapa minggu lepas terpaksa ulang alik ke kampung disebabkan datuk sebelah mak aku sakit. Perut dia kembung. Then anak-anak dia pun datang berkumpul. Ada sekali tu kami balik dari kampung dalam pukul 12:30 pagi waktu malam derk! Aku rasa duduk dalam kereta meremang bulu roma. Mana taknya, tak pernah balik sampai lewat malam cemtu. Haha.

Keesokkannya, terpaksa bangun pagi. By the way aku cuti 11 hari waktu tu. Abang aku sorang je ke sekolah waktu tu. Memang sunyi rumah. Ahak! Bila cuti aku jenis bangun lewat tak macam hari persekolahan. Aku cuti cakap camni ''cuti ni aku nak tidur puas-puas'' hahaha. punya pasalkan? Haha. 

Back to the point. 

Mohon maaf, sesapa ada hantar blogwalking ke apa dekat chatbox tu, saya memohon maaf bukan apa, kesian kot dulu ke main aku join itu ini , and blogwalking pa semua. Bila dah jadi cemni dibiarkan berhabuk. Ahak! Maaf. InshaAllah, saya cuba untuk update seperti biasa :) 

Em jap! Nak bagitahu, memang niat nak delete account blogger ni. One day! aku terima satu komen pasal aku nak delete account ni. Dia bagi semangat untuk aku teruskan menaip jangan pernah give up! Oh. Sis terharu .. Thanks sangat-sangat :))

Aku tak tahu la, ada tak orang rindu hasil tulisan taip aku dekat blog? N lama tak dengar aku membebel ? Hahaha. Jadi kalau rindu sila chat, direct message ke link yang saya akan bagi dibawah ni :) Kalau saya nak bagi Wechat ID untuk semua, saya belum mampu nak accept sapa-sapa dulu. Tunggu lepas SPM! Haha! 

FACEBOOK

ASKFM  ( Yang belum ada account ni sila buat dulu. Ask saya jadi anon sekalipun saya akan answer dalam masa tertentu sebab saya selalu on askfm ) 

INSTAGRAM 

Itu je. InshaAllah, kalau berkesempatan aku akan publish kisah aku dan dia (ehem) ececehhh! Tu pun kalau mampu laa. Hahahaha

-SisNakFly-