" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Lepak
Tuesday, November 22, 2016 | 8:53 AM | 1Comment



Assalamualaikum,

Awal pagi dah kawan call tak sedar ke orang masih nak tidur ? Haih. Tak kisah pun pukul berapa. Nak buat macam mana, cuti awal mereput dekat rumah je la nak pergi mana? travel? ingat aku anak orang kaya duk travel sana sini. tak sedar diri nak SPM tahun depan. Result Ujian Akhir Tahun dah dapat masih tak nak study. Oh afiqah sila sedar diri tu. Hahaha.

Kawan call bagitahu 

''pyqah kau free rini?'' 

''memang sentiasa free tiada busynya. yah? knp?''

''jom lepak. nnti aku ajak kawan lain.''

''haih. malas nak lepak''

*terus dia off dengan alasan ''k dah-dah aku nak p sekolah''

betul ke tidak budak ni nak pergi sekolah dalam hati aku --' ke dah marah aku tak join lepak sekali walaupun orang sponser --' aku ni manusia bukan tunggul nak di buat macam tu, takkan hati kau nak aku jaga. dah org malas jangan nak dipaksa yaAllah .. kalau dekat sekolah memang macam mak bedah aku nii .. bebel sana sini dengan dia.. grr .. 

Aku tak nak ikut lepak banyak benda. 

1. Aku tak ada phone, kalau ya aku ada phone dah lama aku lepak. Orang lepak zaman sekarang bukan dengar cerita. Tapi lepak dengan scroll up down status,moment n post macam-macam. Takkan aku yang tak ada phone ni nak bercakap macam org 'gila' cakap sorang-sorang --' sila faham hati org tak ada phone niiii T^T

2. Pastu aku tak suka lepak dengan orang bukan geng PDHSS walaupun kawan sekelas sekali pun. Aku memang tak suka. Sebab diorang ajak lepak ni ada lelaki .. Aku takut mata orang memandang yang mengenali si ayah aku ni akan mereport ngerportt dekat ayah aku last taun depan aku tak lepak kena nyaa. 

3. Walaupun orang sponser kita lepak , sila fikir mak ayah kat rumah tu , benar ke tak anak dia nak lepak . N aku sekarang ada masalah family . sebelah ayah aku datuk aku kena warded .. nanti org cakap ''datuk sendiri tak dilawat , lepak dengan kawan dapat '' haa. ambekk kauu .. 

4. Fikir dulu, orang yang di ajak tu ada duit ke tak? Kang tak duit nak bawa apa? handbag dompet kosong? Tau laa orang sponser tu anak org kaya jangan nak ambil kesempatan dalam kesempitan sis (: Cuba memahami laa sikit haihh susah dengan orang ego nii .. 


K done untuk lepak nii . Alhamdulilah blog kembali pulih yeyeyeye! sila blogwalking. Hahaha. Dah ada orang rasmi chatbox aku kahkah