" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Saya Jawab.
Thursday, November 10, 2016 | 12:13 PM | 0Comment

Assalamualaikum. 

K kali ni aku jawab soalan yang diaju oleh 'nhanah huze' .. Ni soalan dia :) 



''awak duduk asrama ke? and dsu tu apa? haha saya ni blur sikit,maaflah tapi memang nak tahu'' 



Saya pelajar harian. Rumah saya dalam kawasan sekolah :) Saya pergi sekolah guna kaki je. By the way, rumah saya tinggal tu khas untuk cikgu. Cikgu diluar mahupun didalam kawasan sekolah tersebut :) 

Haa, DSU adalah Dewan Sri Utama. Dewan tu betul-betul menghadap rumah saya. Kalau saya berdiri dekat luar koridor rumah tu, memang nampak dengan jelas DSU :D hahaha. Tu laa kekadang boleh tengok budak asrama makan setiap hari or lepak. :)) Hihi. 

....................................................................................................................................

K dah jawab. Rini ada karnival sains & mathematic --' so bosan. Hahahaha. Aku rasa 'urgh' nak ponteng dan ponteng . Last mak cakap , ''tak payah ponteng. minggu depan je sekolah''

Aku pun 'ohh' okkkk. Hahahahaha.. Lel. Hm, bro aku rindu kau :P kehkeh~ Tu je nak cakap :P..