" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Hidung berdarah
Tuesday, December 20, 2016 | 8:22 PM | 3Comment

Assalamualaikum . 

Rasa macam lama tinggalkan blog ni walaupun sehari . Lama tak menyinggah blog orang . Sebenarnya 5 hari ni kawasan tempat tinggal tak ada air jadi tumpang rumah bapa saudara a.k.a adik lelaki mak aku . dekat situ je ada air . hahaha . lepastu kena ulang alik . angkut air . kekadang stay situ 2 malam tersilap . hahaha . dan hari ni balik rumah terus ada air . alhamdulilah

16/12 lepas , connection yang aku selalu guna tetiba tak dapat connect . ada tanda . dalam hati cakap ''waktu cemni la connection bermasalah'' jadi balik malam semalam kot dapat on laptop on tab pa semua nak tengok perkembangan selepas beberapa hari mereput rumah orang kahkah . eh . sebelah rumah bapa saudara ada jiran . k aku tak nak tengok kahkah ! 

Lepastu, tengok post dekat wechat kawan broken heart . woihh ! takkan nak tengok . aku kan doktor chenttaa diorang huhu  .so aku tolong laa sebelum balik . tab pun dalam beg bapa cemna laa kelejaaa twin aku niii --' geram nak cekik kahkah.  dia pergi letak dalam beg tu dah pehaalll . hahaha 

K tengok tajuk . 

Semalam aku kena hidung berdarah . tak tahu kenapa . aku bersin punya bersin banyak kali . bila aku buka sapu tangan ''haa darah?'' memang nervous siap tak cakap dengan mak n tak gitahu mak pun hidung berdarah secara tiba-tiba . first time kena . huhu 

Last tu , aku gosok hidung sampai merah . aku takut benda alah tu keluar balik . then cakap dekat mak 

''mak hidung saya berdarah tadi''

senyap . krikkrik . sebab aku la adik beradik tetiba hidung berdarah . aku org first hidung berdarah umur 16 tahun . cuak derk . rasa takut nak bersin . kahkah . penipu . aku senyap then tetiba bersin . check punya check . alhamdulilah tak ada darah . maybe panas dalaman kot . bapa aku cakap . kahkah . takut laa jugak zZz . 

Bye!