" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Hijab your face?
Friday, December 9, 2016 | 10:20 PM | 0Comment


Assalamualaikum. 

Sambil menaip ni dengar lagu dari group SPIN . urgh~ mengusung rindu . Jiwang malam-malam ni . entah apa-apa lepas balik kampung. mana tak nya , malam tadi menangis-menangis teringat kahkah~ ehh kantoi pyqah nangis malam-malam huhu . dah seorang pemendam pemasalah setia ni jangan harap nak luah . hoho . 

tidak mengapalah, orang dah tak sudi . saya pun okeyh! saya pun nak sayangkan anak orang lain lebih-lebih mana eloknya. huhu. terkeciwa saya nanti gelap saya punya masa hadapan nak jadi cikgu bagai ni . harghhh! kalau tak dapat jadi cikgu . tanam anggur berbulan-bulan laa . tak suka kemahiran . hahahahaha lol ~ k malas bincang pasal cita-cita bagai ni . penat nak tukar cita-cita nak jadi apa ahahaha. sila menangis hoho . 

Beberapa hari lepas , ada dak-dak askfm tegur 

''hijab your face?'' 

First memang tak faham apa maksud dia. Bila tanya punya tanya. Ohh, aku ni guna purdah ke ? ohh . mungkin dia tertengok dp aku kot. 


Mungkin sebab gambar ni kot . hahaha . yaya . dekat ig pun aku letak pic yang tak nampak mulut hidung --' cuma nampak mata kahkah ~ ntah nak low profile sebenarnya . dekat wc pun aku letak pic macam nii .. malas nak full muka. tu pun post gambar ramai-ramai baru nakk aku . hahahaha

One day je ah aku hijab my face . yang wajib aku belum tentu buat lagi . wadeh-wadeh nak buat yang sunah pulakkk dahh ~ grr . hahaha. 

Salam Rindu hahaha.