" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Selamat Tinggal 2016
Saturday, December 31, 2016 | 10:59 PM | 0Comment

Assalamualaikum

Beberapa jam lagi. Tahun 2016 akan melabuh tirai . Tak sangka cepat masa berlalu. Tahun paling banyak berlaku kekecewaan sebenarnya tapi tidak mengapa. Itu hanya menjadi pengajaran untuk aku. Tidak mengapalah.

Biarlah kenangan tahun 2016 itu berlalu dengan tenangnya . Biarlah benda yang dah berlalu itu dijadikan sebagai kenangan yang mengajar erti bangkit semula . Lepasni , aku rasa tak nak fikir tentang hati banyak sangat . Biar aku fokus tentang SPM

Lupa! 

Aku calon SPM :') Doakan ya ! Nervous sebenarnya tak tahu apalah . Dalam nervous tu terasa kegembiraan sebab nak jumpa kawan . Balut buku lagi belum . YaAllah. Deborr sebenarnya! Report card pun belum di sign huhu


Last aku jadi study untuk tahun 2017 . InshaAllah panjangkan usiaku :') Biarlah aku menduduki peperiksaan itu dengan tenang  . 7 subjek je diambil . Kemungkinan pertengahan bulan 11 akan habis tak sampai bulan 12 pun . InshaAllah . mudah-mudahan :')


#HentikanRinduIni. Hahahaha


Aku tak guna apa-apa benda dekat muka aku . tetiba berselfie jadi cenggini . Tak guna lips . apa benda makeup tu . sebab aku jenis rasa bila dah letak dekat muka nak lap terus . hahahaha. 

Ini muka orang cuti. Bhaiii 

Selamat Tahun Baru / Happy New Year