" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Setahun ✌
Wednesday, December 14, 2016 | 10:07 PM | 3Comment


Assalamualaikum 

Dalam 2 3 hari ni memang tak update blog . kemasalan datang sebenarnya entah kenapa . entah kenapa . apa terjadi dengan aku . kahkah ! rasa malas pula datang . waktu rajin . yaAllah tak ku sangka idea punya la banyak namateyy keluar . adeh-adeh bagus aku perah air limau . sedap diminum waktu cenggini kahkah ! k sebenarnya aku hitamkan cover dan dp wc  . hahaha . then buat ayat  ''18 day blackout'' hahaaha geram aku weyh! tak apalah . bak kata kau pyqah ''serahkan kepada Yang Maha Esa'' kau pergi fokus belajar sana . hahaha SPM tahun depan k . 

Hari ni , keluar share moment pada tarikh 14/12/16 hahaha weyh ! dah setahun . setahun dah PT3 berlalu hahahaha . lepasni result PT3 pulak keluar. Berapa hari adik-adik ? Meh aa kongsi dengan hakak manis ni kahkah ! nak jadikan cerita. Aku pun terkejut benda alah tu keluar newsfeed 

''ehh gambar aku ambil result PT3'' 

Terharunya sis hari ni . dah setahun . tak tau nak cakap apa kahkah ! sebab idea telah hilang melayang entah ke mana . aku blogwalking blog orang lagi belum ni . makaihh! apa nak jadi dengan aku hahaha . maleszzz. 

2018 kita tunggu result SPM 2017 okeyh! hahaha. pastu dah setahun kita post balik ah ! ahahaha . Lecehnya ! ia amat menyakitkan lah weyh! penatnya huhu . k tak ada kaitan sebenarnya . 

''dalam senyum ini ada tangisan'' :)