" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Dah 2017
Sunday, January 1, 2017 | 11:12 PM | 3Comment


Assalamualaikum. 

Alhamdulilah berkesempatan nak update. Hari ini dipenuhi dengan mengemas buku-buku siap membalut lagi. Penat sehh ! Akibatnya buat last minute. Kasut pun yaAllah. Aku rasa ''nak rendam ke cuci terus ni'' haih! Tak apa lah aku tahu . Tahun terakhir persekolahan. Jadi rasa malas nak beli apa-apa yang baru. Kecuali benda tu dah memang tak boleh gunakan? 
Kasut pun. Kotor dapat cuci. Haha . Asalkan ia bertahan sampai habis SPM tahun ni .hoho . 

Ya!
Aku adalah calon SPM yang belum berdaftar hahaha . pyqah-pyqah tak habis-habis lagi kau ni . susah nak cakap . esok pendaftaran . esok juga birthday hakak sirrun. mention sebentar sebab aku rasa dah sakit belakang. hahaha. 

Alhamdulilah!
Aku mulakan hidup yang baru di hari baru. Aku cuba bawa diri ini jauh dari sebelumnya. Aku cuba untuk berhijrah serta beristiqomah . InshaAllah . Doakan :') Ya, aku takkan benci sesiapa. Aku tak suka benci membenci orang ni sebenarnya. Jadi, aku ambil langkah yang baik. Padam semua kenangan-kenangan 2016 :') 

Ya! Itu aku mampu. Kawan cakap ''aku nampak kau terseksa'' ya, itu aku rasa. Itu aku tanggung. Jadi. Aku cuba ke arah kebaikan demi masa hadapan aku. Bak kata aku ''Class 5 A , kalau jodoh. result 5A . apply IPG :') '' InshaAllah . 

Doakan. Hehe! 
Semoga aku terus tabah dan kuat untuk hari ini dan hari-hari seterusnya. InshaAllah :')

#SPM2017