" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Dah buka sekolah
Friday, January 6, 2017 | 11:26 PM | 1Comment

Assalamualaikum.

Alhamdulilah 4 hari bersekolah baru hari ni rasa nak menaip bila stress sangat kononnya tadikan? hahaha. so aku pun menaip untuk senaman jari aku ni . hahaha . next week dah buat oral bi . lepastu pembentangan komsas . yaAllah punya la next week.

Next week juga Kokurikulum 2 hari seminggu . Sekali stay dekat sekolah . Sekali lagi selepas rehat. yaAllah ponaatt gini haihhh! aku dah pening tengok . nak menangis puas-puas bila jadi pelajar tingkatan 5 ni hahaha

Entah lain macam aku rasa tahun ni . macam aku tengah duduk dekat class form 3 / form 4 . hahaha .ada satu hari tu . aku main penutup kalkulator tetiba benda tu jatuh cun-cun depan class orang. semua 1 kelas tengok . aku kutip kawan sebelah dah pandang tepi dah . adeh-adeh . dengan muka malu . 

YaAllah. rasa nak tutup muka ni je kalau lalu kelas diorang. hahhaaha. tak pun guna niqab pergi sekolah supaya budak-budak class tu tak cam kahkah . yaAllah . 

K tak ada idea . 

muka aku hmphh . tudung tu orang cakap lipat tepi . aku tak . cemtu je ahh tudung aku ke sekolah . kekadang betul kekadang tak kahkah.