" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Masih Dalam Ingatan
Monday, January 9, 2017 | 9:07 PM | 1Comment

Encik Google Punya

Assalamualaikum 

Luangkan masa bersama blog sekejap sebelum isyak berkumandang tak lama lagi. Dalam 10-15 minit macam tu la . Aku pun tak tahu asalkan tab dekat ruang tamu tu bunyi azan itulah dia. haha. pyqah stress ni tu hadap blog . tak tanya pun.

Dah lama draft this entry entah kenapa rasa berat nak update walaupun waktu tu aku memang 'free' siap boleh scroll ig/wc siap boleh berchit-chat dengan kawan. pyqah oh pyqah . nak tahu sesuatu mungkin ada orang pernah merasai seperti aku ? Aku rasa macam mimpi aku jadi budak / calon SPM 2017 huh! aku rasa nak main puas-puas tapi tak mampu 

''nak berjaya SPM ? focus. belajar'' 

Malas nak kaitkan banyak hal SPM . nervous ouiiihh! so tajuk aku sekarang ni . nak move on . 31/12/16 --' tapi aku tak mampu nak move on. just aku mampu delete chat dia. supaya hilang sikit bebanan yang aku hadapi. Nak move on. biar aku mulakan #newlife kononnya. Haih!

Waktu form 5 ni still orang sebut nama dia :) i'm still senyum tak nak tunjuk sedih sebab aku dah janji dengan diri aku. Aku tak nak sedih lagi hal dia . Biar aku anggap dia hilang . anggap dia dah tak ada . cuma diri ini still anggap dia orang 'istimewa' dalam diri ini . hm . kuat nak lupakan sampai one day rasa nak bertindak luar kawalan . but, aku fikir sebelum buat. 

Aku teringat kenangan form 4 first kenal dia . siapa tak happy tetiba rasa magnet waktu tu rapat dengan lelaki . but tak serapat sampai nak pegang bagai . just main tegur-tegur . sebab aku ni ntah . bila part lelaki 'tersentuh' tangan aku cepat-cepat aku lari dari situ sebab aku dah geli geliman . kahkah

Aku masih ingatkan dia --' aku susah nak lupakan . pernah sekali aku cuba lupakan dia cakap ''aku dan kau layak memiliki kebahagiaan . aku tak sanggup jaga hati orang. :')''

Lilin . Lilin . Lillin . Lilin . 

2 taun gik kau oii --' tahniah ! tamatkan pengajian anda . saya pun bakal menamatkan zaman persekolah . jikalau rezeki pertemuan inshaAllah berjumpa . mana tahu , lost contact , n tetiba terjumpa . maybe target Universiti or IPG . jikalau rezeki dapat tawaran U . inshaAllah pergi jauh nun dari mukah hahaha. 

Chaw . Fihifzillah :')