" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Salam Takziah
Wednesday, January 11, 2017 | 4:56 PM | 0Comment

Assalamualaikum

Rakyat Sarawak kehilangan seorang pemimpin yang baik. YaAllah. Tak tahu nak cakap apa. Aku baru habis kokurikulum badan beruniform. Sebelum keluar cikgu cakap

''Sama-sama kita sedekahkan Al-fatihah untuk ketua menteri kita yang baru meninggal beberapa jam tadi''

Aku. ''Haaa biar betul'' So, aku ni tak sabar nak balik rumah nak search page . YaAllah ini kenyataan. Bukan mainan. Sedih. Walaupun aku bukan ambil berat pasal pemimpin bagai . Sebagai rakyat Sarawak berasa sedih atas kehilangan seorang pemimpin yang baik. 

Hujan membasahi bumi beberapa jam selepas kepergiaan Allahyarham . 

Ini sahaja aku mampu post. 

7 hari rakyat Sarawak akan berkabung. Mungkin ada cuti . Tak tahu la.  Wallahualam .

Semoga roh dicucuri rahmatNya. AllahumaAamiin