" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





PIPI TUPAI KE PIPI MEMBULAT?
Saturday, March 11, 2017 | 6:37 PM | 0Comment


ASSALAMUALAIKUM 

Ilham untuk mendatang menjelma untuk kali ini kerana kerinduan teramat. Sampai terlupa diri ini bakal merdeka untuk peperiksaan pertama. Haha. Merdeka kau lah pyqah hoi. SPM belum lepas kau dah merdeka. Hikhik. 

Kali ini aku nak post pasal muka aku sekarang dari kecik sampai kebesar dah masuk Tingkatan 5 dah pun. Berapa bulan lagi baru 17 tahun. Haha. Entah bila muka aku nak berubah. Kahkah. Pyqah kau angan-angan je nak berubah. Kalau masih makan tak berhenti kofkof!

Rasa lawak bila diri sendiri cakap pipi macam tupai. Pernah suatu ketika dahulu, waktu tahun 4 mungkin. Cikgu bercerita pasal tupai. Bila musim sejuk atau hujan, tupai tak cari makanan. Makanan dia ada ditepi mulut. Macam pipi Afiqah. Haa. Cikgu cakap bukan aku. Kahkah ! Bila diingatkan

''Haah pipi aku la. Betul cakap cikgu. Pipi aku macam tupai. Macam ada makanan je tepi mulut'' 

Haha. Angan-angan nak tengok pipi kempis sikit Tingkatan 5 ni, macam tak mungkin menjadi lagi ni. Aku nak diet la weyh! bosan aku duk isi makanan je dalam mulut penat duk kunyah dan kunyah dan telan. Haha. 

Lepastu, aku nak kuruskan badan. Aku pun bosan dah setiap bulan terpaksa buang ke tepi baju yang aku selalu guna. Tapi aku pelik dengan mata orang, 

''Eh kau dah kurus.''

''Dulu kau gemuk. Untung ah dapat kurus. Tak macam aku.''

''Kau ni diet ke apa sampai kurus''

Blablabla. Aku chubby. K fine. Jangan cakap aku kurus. Sampai satu ayat tu yang mengusik memori . cehah memory.

''Kau ni kurus ni ada apa-apa ka? ke buah hati kau suruh kurus''

YaAmpun, aku belum ada buah hati. Aku tak nak mainkan perasaan anak orang. Kang aku main, kesian anak orang tu. Tak sampai hajat nak meminang dah kena main. Ok kau merepek.

Yayayayayayaya! Aku tak ada buah hati. K berbalik kepada yang asal. 

PIPI AKU SEBENARNYA MEMBULAT SEPERTI TUPAI MELETAKKAN PEANUT DALAM MULUT DIA UNTUK DIMAKAN. 

Baiklah, 
Kali ini aku nak singgah wall orang.

Tinggal 2 paper only. 
Jyeah! Haha. 

Campak link pat. 
Jangan campak nama je. Campak link sekali. 
HAHA.


MAKSSIHHHHHH !