" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





2 days before exam
Monday, May 1, 2017 | 8:50 PM | 0Comment


Assalamualaikum. Hi. Belum terlambat nak cakap Selamat Hari Pekerja buat semua. Aku rasa rindu nak menaip kembali walaupun terasa malas nak blogwalking mana-mana blog sekarang. Tapi aku tetap nak blogwalking siap tukar-tukar gambar haha. Aku pun tak tahu, walaupun exam nak dekat tinggal 2 hari lagi nak study aku still nak online online tanpa henti. Haha. 

Aku nak bawa diri aku jauh dari media social kerana aku tahu salah satu sebab aku terlalu leka dan lalai melakukan sesuatu sampai menangguh. Berbukit pun tak ada hal punya haha. 

Aku rasa nak berubah. Tinggal 5 bulan tak termasuk bulan 11 & 10 , kau tahu masa tak tunggu aku nak berubah . Diri sendiri kena usaha ubah diri . By the way , nak dekat exam ni , aku sebenarnya nak cabar diri biar dapat lulus penuh tak kisah gred D ke C asalkan semua subjek aku lulus . mohon doa . exam 2 dayssssss . uuu 

AllahumaaAamiin . 

Fihifzillah ! Nak story pepanjang p idea tak dapat nak diperah sementara hahaha .sedihhnyaa ! k :)