" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Big Family of 5 Anggun 2017
Tuesday, May 23, 2017 | 9:57 PM | 0Comment


Assalamualaikum. 

Beberapa hari lagi bulan Ramadan yang bakal tiba. Yang di nantikan ramai umat Islam seluruh dunia. Aku terasa macam masa cepat berlalu. KRSV masih folio orang dah buat projek yang sebenarnya. Haha. Aku pun tak tahu nak cakap apalah, cuba untuk siapkan sebelum cuti raya bulan 6 nanti. Makaih! 

Kalau tak sebabkan aku pening, aku takkan nak update blog balik ni . Haha rindu pula nak update nak membebel panjang-panjang sampai aku rasa 'wah' panjang karangan aku. Haha. K aku tetiba merepek.

Pada 22/05/2017 - Isnin, kelas kami buat party untuk sambut birthday guru kelas, guru kelas cakap 

''ayoo birthday saya belum lagii yaa . kenapa sambut awal''

birthday dia 26/05 nanti kami terpaksa sambut awal disebabkan pada hari sabtu nanti dah puasa dan hari jumaat tersebut kami tak ada masa untuk menghias itu ini . Jadi kami buat terlebih awal sebelum 26/05 

Haha ! K itulah cerita. 

Hyepp! kesakitannnnnn ! hahaaha. 

Chaw! Fihifzillah.