" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





New Account For Twitter
Tuesday, May 2, 2017 | 9:08 PM | 1Comment



Assalamualaikum. 

Pada tahun bila entah, aku ada buat satu account twitter. Dekat situ aku mula berjinak-jinak dalam dunia twitter sampai one day link untuk twitter memang tak dapat buka. Last seen 28/12/2015 kot aku buka di homestay tempat kami menginap berkesempatan bawa laptop waktu itu. Tetapi laptop tu memang dah tak ada. Now, laptop baru yang aku guna. Ahaks! Baru sangat. Mudah-mudahan boleh di jaga rapi seperti laptop terdahulu. InshaAllah. Aku mesti jaga rapi-rapi sebab terlalu banyak gambar kenang-kenangan dari 2012 hingga aku ke akhir persekolah sekarang. Outing dengan kawan dan sebagainya. Kalau rosak aku tak mampu nak cakap apa-apa. Aku nak meraung nak menangis seperti laptop satu lagi by the way aku tak meraung pun waktu laptop satu tu rosak sedih sebab banyak gambar kenangan waktu PT3 dari 2012 juga la aku simpan. Haha.

Tanpa melengahkan lagi, aku mohon siapa ada account twitter sudi-sudi lah follow account baru aku :) tak nak buat paksaan. Kita sama-sama follow, share benda yang bermanfaat . InshaAllah ada ganjarannya tak didunia di akhirat . AllahumaAamiin. 

Esok exam seni. Kertas 1 dan Kertas 2 . No mood to study . Haha . So aku ambil kesempatan screenshot twitter sebab lama nak suruh orang follow haha. 

Nak menyinggah wall orang . Zuuppppp! terbang dan terbang wall orang sekarang. Haha.

Sudi-sudi follow ye. Nanti aku followback tak usah risau. Haha.

Fihifzillah ! See You Again.