" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Salam Ramadan
Wednesday, May 31, 2017 | 1:11 AM | 0Comment


Assalamualaikum . Salam Ramadan . Tak terlambat nak ucapkan kepada semua umat Islam. Terlalu rindu nak menaip kembali sekian lama menyepi sementara kerana kesibukkan yang terlampau cehah terlampau sangat. Aku penuhkan masa dengan homework. Dalam masa tersebut aku sibukan dengan hari-hari yang tak tahu lah . ayat aku ni macam tak betul tapi faham-faham la , aku lama tak membebel dekat blog. 

Aku rinduuuu ! 

Aku nak cerita something seperkara sespontannya lahh . cehah ! puasa kali ni berlainan dengan tahun lepas. Hahaha . Tak tahu kenapa merasai kelainan itu. Dulu puasa , aku tak tahu pun someone itu balik ke tak . Sekarang aku ada ws aku dapat ws dia tanya bila balik . macam aku yang jemput dia balik ke rumah dia . Puasa kali ni memang menghadap laptop dan homework . Kekadang dah rasa malas + mengantuk aku tido sampai kena bebel mak 

''kakak bila nak solat subuh''

tido lelapkan balik mata sampai pukul berapa entah baru bangun biasalah aku ni tido je keje dulu . sebab bukan spm pun dulu en? sekadar seorang pelajar biasa-biasa malas nak ambil endah hal luar ceh hal luar . 

kali ni spm , cikgu bekalkan homework . sanggup lepas sahur pergi siapkan sampai pukul 6:30 atau 7 pagi dah terbang pergi tempat tidur tidur sebab kepenatan berfikir. Kalau aku study mesti ada keropok ke makanan tak pun 1 botol 1 liter air kosong yang aku minum kalau dah malas sangat nak keluar bilik. Sekarang bulan puasa. Mana boleh nak minum kecuali kau bendera oh jepun ! hahaha .


Ada waktu tu aku jenis sakit kepala migrain ke apa tah , memang tak pernah migrain . sakit kepala cemtu-cemtu je la . aku bawa juga menulis . sebab aku jenis bukan belajar waktu asar. aku selalu camtu , satu ayat aku tak masuk aku hentam . sekali selepas maghrib aku ulang dan baca ayat tu rupa-rupanya ada salah . 

Aku paksa diri belajar waktu asar. Hahaa. The last aku sendiri sakit kepala. K baiklah . Jom tido aku dah habis membebel. 

Maaflah, jarang nak blogwalking huhu ! orang singgah pun berkurang dari 10 orang tak apalah tunggu la bila aku free. 

#SalamRamadhan